SlideShow

2

Senperest


Calar saat,
Olmadik geceye uyandirdi...
Sokak aralarini sayarken,
Bilmez insan carpacagini..
Hem bilir misin sokak aralari,
Iyidir yürek aralarindan... 
Tanimasaydik birbirimizi..
Sevisseydik söyle uzun uzun... 
Sonra aramiza gelip yatsaydi mutluluk ve huzur,
Yagmurdan korkmus masum bahanesiyle... 
Biliyorum; yine ,
Görmedigim tanrilari seviyorum... 
Oysa dualar gibi ,
Kelimelerde saftir hep...
Hem bugünlerde bir tebessüm olsam,
Senin dudaklarina konardim...
Icine ceker miydin ki ! 
Yatak soguk,
Farkeder mi ben sicaksam... 
Yeni yil yaklasiyor, 
Yeni bir ömre seninle girsem... 
Gecmisi gözlerimle silsem.. 
Yine hayalperestsin dersen , 
yineyi sorarim sana... 
Hayali bilmiyorumda,
Senperest olasim var bugünlerde...

Yazinin sarkisi: Yine Jehan Barbur - Seni seviyorum