SlideShow

9

Sex üstüne istatistiksel haber...


300 Milyon Spartalı ..
Çünkü sadece Sparta kadınları gerçek erkekler doğuruyormuş ; hadi lan ordan..
Neyse konumuz 300 Milyon Kadın..
Habere internetin bir köşesinde rastlamadıysanız merak etmişsinizdir şimdi..
Her gün 300 Milyon kadın internette sex hakkında konuşuyormuş. Sadece konuşuyorlarmış yada kaynaklar sadece bu kadarını tespit edebilmiş...
Doğal konular bunlar konuşulabilir tabi ki , ama bokunu çıkarmamak lazım..
Neyse 300 Milyon yüksek bi rakam gibi görünsede beni sevindiren bi rakam oldu ..  6.4 Milyar insan var dünyada yaklaşık 3 milyarı kadın olsa (kıçımdan sallıyorum), 1 milyarı internet kullanıcısı olsa , 1 milyarda 300 milyon sevindirici bi rakam oluyor.. Tabi çokta sevindirici değil , heran kursağımızda kalabilir..

Şimdide bi tarafımdan uyduracağım sex konuşmaları gelsin..
K: Kadın
E: Erkek

K: Kendimi kasmadan edemiyorum bu da zevk almamı engelliyor ne yapmalıyım ?
E: Beraber egzersiz yapalım mı ..

K:Film seyrediyorum..
Hüseyin: Sevişelim mi ?

K: Bedenimi tanıyacak ve onu daha iyi yönetecek birine ihtiyacım var..
K: Oyuncaklarımı getireyim..

E: Bilmemne yanardağı çok aktif miş bu aralar..
E: Bende aktifim ..

Çekingen E: Enerjiyi fazla depolamışım , kasıldım..
Anasının gözü K. : Bende tüketiciyim enerji menerji ne varsa..

9 Sek Raki:

RuhsuzKadın

K:Film seyrediyorum..
Hüseyin: Sevişelim mi ?

E: Bilmemne yanardağı çok aktif miş bu aralar..
E: Bende aktifim ..

muhahahahha :D Aman Tanrım artık film seyrediyorum demem hiç kimseye sex duyguları depreşir felan aman >.<

Ben de aktifim yavrum gel aktifleşelim hesabı :D O.O

Beğendim! x.x

Sevgiler
RuhsuzKadın

Hero of Darkroom

(== valla beğenmene çok sevindim.. böyle konular üzerinde yazarken tereddüt ediyorum .. Bide melankoli de oldugum kadar böyle komik yazılarda iyi oldugumu pek düşünmüyorum : )
saygılar sevgiler

MaTRuŞKa

Bayıldım yazıya :D
Hatta arkadaşlara okudum onlarda sayende güldüler. :):)

RuhsuzKadın

Ne tereddüt ediyorsun ya, sex artık bakkaldan sakız istemek gibi birşey oldu :) Ayrıca doğanın kanunu bu O.o

Sen yazmaya devam et, ben de okuyup keyiflenmeye :)

Sevgiler
RuhsuzKadın

Nida

bu konu yasamdaki en dogal konulardan biri..ama gercekten ciddi bir eksiklik var bu konuda.. insanlar anlik hazlarin vermis oldugu zevkle betimliyorlar.. burdaki önemli esas;bedenlemi ruhlami sevisildigi..bir insan birini düşlerken başkasina dokunabilirse ne önemi var aşkın, sevginin? ve bu tüm duygularin.. iste biz bu noktaya yogunlasmiyoruz..bu yüzdende bu tür konulari görünce ''ay cok ahlaksiz'' ya da ''uf konuya bak be'' tepkilerini veriyoruz..aradaki ucurumu görmemek icin kör olmak gerekiyor...

Hero of Darkroom

Matruşka ; bu yorumun üstüne ufacık bira göbeğimle göbekk atıcam :D

Ruhsuzkadın; sexle çok alakası yokta , ebnim çizgim değil bu konular o yüzden : ) keyifleniyorsanız ne mutlu banaa..

Nida; keisnlikle doğal pek doğal.. sana katılarak söylüyorum benim içinde sevişmek sevmekten geliyor.. hele ki ruh sevişmesi bir başka .. düşünüyorum taşınıyorum aşk sevgi işte bu desemde her zaman , öküzlük insanlığın doğasında var yine haybeden sevişmişliklerimize engel olamıyoruz heralde..

Adsız

Eğlenceli bir yazı olmuş:)

parmakuçlarım

iyi olma kaygısıyla yazmaman tuhaf geldi..kimin kimi ölçmeye hakkı var ki??

kendi adıma eğlenceli buldum..özellikle dialogları..

Hero of Darkroom

Akşın; eğlendirdiyse çok sevindim :)

Parmakuçlarım ; yok kaygı yok.. sadece genelde melankolik yazmayı seviyorum ama böyle yazıları yazmakta hoşuma gidiyor.. sadece belli bi tarzda kalsam mı diye düşünüyordum ama gereksiz oldugunu anlatmış oldun : )
bundan sonra hertürlü yazacagım :)

ne mutlu bana eğlenceli bulunduysa..