SlideShow

3

Sil bastan...

Sil bastan dinliyorum su an.. Herseyi gectim, kapildigim o yabanciyi gecemedimde nyse...
Sil bastan sevmek gerek bazen... Herseyi unutamadim.. Özgüvenimin darbe üstüne darbe aldigi bugünlerde , oluir diyorum.....
Öyle ki benligimi kayberken senligi tadiyorum...
Tatli rüylalar...

ps: cpk sarhosum ama onu düsünmekten baska hicbirsey yapmadim.......

3 Sek Raki:

Nikita Roxie

"Yorgun gibi bir halin var.
Duyguların karışık olabilir mi?"

Şarkı gerçekten güzel,seviyorum Şebnem'i.İyi düşünmek gerek beyb,çok iyi düşünmek.Eskileri unutmak,silmek hiç kolay değil.İyi düşünüp,karar vermek gerek sonunda.Doğru yada yanlış olsun kararı çabuk vermek gerek sen daha da yanmadan..;) :)

Hero of Darkroom

Sarki gercekten güzel.. Beyb aslinda sil bastan dedigime bakma orasi pek ironik..
Bu seferki yeni bildigin yepyeni.. Ben sadece herseyi silip ona yer acsam diye düsünüyordum : )

Nikita Roxie

Öyle yap o zaman beyb,çok güzel olur bu bak.Haber ver ama bize de olup biteni..;) :)