SlideShow

10

Son duş...


Az sonra üstümde 2010 un kokusunu taşıyan kıyafetlerimi çıkaracağım.. Bu sene pek günaha bulaşmamış masum iç çamaşırlarımı sonraya bırakıp kendimi duşa atacağım..

2010'un son duşu .. 

Sıcak suyun altında arınırken bütün herşeyden.. Düşüncelerimide sıcak su eşliğinde buharlaştıracağım.. 

Herşey akıp gitsin benden ... 
Belki bir damlada kan aksa fena olmaz... 

Ve ben bunu yaparken BU ŞARKI çalsın.. 

10 Sek Raki:

yamesin

Sarki süüüper..

Yok

Tüm bunları yaparken şarkının çalması kısmı!
Evet orada film koptu bende :)

Yok

Ha bir de fizy engelli
Şarkıyı da dinleyemedik hani Yabancı Bey -Sabancı Bey gibi oldu hee

Hero of Darkroom

linki yeniledim buyrunuz bakalım...

evet rory bayılıyorumb u şarkıya :|

vaccinatee ne kopuyosın hıh :p
sabancı bey olsam hepinize yen yil hediyesi olarak son model macbook yollardım :D

denizkızı

ya nasıl bi şarkı bu bebek !!! bittimm !!!!

MaTRuŞKa

Çok kıskandıııım. :) Bende 2010'un son duşunu alacağım. :)

FiRSTe

en sevdiğim sarkıdır bu sarkı. Bayılırım, ölürüm, biterim, ağlarım. Benden birine gitsin triplerine girerim. Villie valoya da aşık olabilirim ama malesef gaymis.
Daha alakasız konuşamazdım sanırım. Olsun kızmayın. Heyecanlandım, sarkımı görünce linkte

Hero of Darkroom

aşkolsun ; arındıran bi şarkı eylül sıcağı...

Matruşka ; hadi hadi :) o zaman hep beraber haydiyin duşa .. duş eylemi .. polis nah coplar .p

Firste; kızmıyoruz çok içten yorumun için çok teşkkür ediyoruz aksine.. hem villie vallo biseksüel diye biliyorujm ben :)

FiRSTe

biseksuelde bize gelmez gardaş, o aşkı kalbime gömüp devam ettim ben hayatıma :) ama bu bilgi için tesekkur ettim :)

Hero of Darkroom

ne demek efenim görevimiz :) iyi yapmışsın aşklar zaten .. bişey bişey aklıma karikatür geldi diyemedim :D