SlideShow

7

Ve Rodriguez

Tik tik Tak..

Filmkolik biri olarak arada filmler hakkinda yazmaliyim diye düsündüm..
Ve bugün izledigim " Machete" filmi oldugu icin konumuz bu filmin yönetmeni Robert Rodriguez..

Robert Rodriguez'in oyuncu secimlerine hastayim aslinda.. Veya kadin oyuncu secimlerine daha bi hastayim..

Bazi meshur filmlerini siralayayim önce..
Gecmisten günümüze :
El Mariachi
Desperado
From dusk till dawn
Faculty
Sin City
Death Proof
Planet Terror
Machete

Evet bunlar benim izledigim Robert Rodriguez filmleri...
Hepsi aksiyon filmi. Ama söyle en hosundan kisa seksi sahneleri olan ve bol kanlisindan aksiyon filmleri..


Sin City filmi benim icin efsanedir ama bu filmi sonra degerlendirecegim..
Önce geleyim son filmi "Machete" ye .. Öyle bir oyuncu listesi secmis ki film bok olsa izlenir ..
Jessica Alba zaten tek basina bi sebep..
Neyse civitmadan yazima devam ediym..

Yaraticilik bu adamin kurgularindan cok karakterlerinde. Karakterlere pek bir özeniyor ve karakterlerin öldürme sekillerine..
Ama daha cok özendigi birsey varsa kadin karakterlerin fantazik özellikleri..
Rodriguez filminde ki bir kadina tapinmama ihtimaliniz cok az..

Bu arada kendisi Tarantino'yla kanka olurlar.. Hatta From dusk till dawn ve Planet Terror de Tarantinoda rol almistir.

Gelelim Sin City'e .. Bence Sin City bir cigirdir film dünyasinda.. Cekimleri olsun, kurgusu olsun herseyiyle bir cigir.. Siyah beyazin üstüne o kadar kan tam bir görsel sölen. Karakterlerin her biri zaten mükemmel. .Nede olsa Frank Miller ve Robert Rodriguez'in birlikte yaptigi bir film..
Ve yine Jessica Alba var.. Tapar misin naparsin artik ..


Simdide Robert Rodriguez hakkinda resmi bilgiler vereyim kisacik ...

1968 yilinda Texasta dogmus. Genc yasta film yapmaya merak salmis. Ilk filmi El Mariachi'yi 1992 de cevirmis.. 19 ödül toplamis .

7 Sek Raki:

LieLLa

Rüzgar Zifiri'yi yolluyorum sana beybi.
Zıbarmışsındır umarım...:P

LieLLa

http://fizy.com/#q/rüzgar bööö=|

Hero of Darkroom

zibarmadim beyb :|
rüzgar zifiriyi yolladin bak olmaz öyle yollamakla .. rüzgari severim ben o yüzden beni pikapa götürcen canli dinlemeye rüzgari..
bide bomba var rüzgardan aklima geldi :)

LieLLa

Gideriz yavrucağım... Deviririz kadehleri. Jelibonlu bira içeriz. Sonra kusarız falan. =|

Hero of Darkroom

bi götürmessen bak harbi jelibonlarini saklarim :|
yalniz jelibonlu bira cezbetti simdi beni gecende jeliponlu sicak sarap ictim.. kusariz kusariz .. hem kusmak bag olusturur.. beraber kusmustuk deriz nays :|

LieLLa

Ben denedim, ayıcıklıları. Çok çiğnemeden birayla yuttum, artık nasıl kafa yapmışsam, üçüncü jelibonda kustum=|

Tamam beybi ahada sözüm olsun. =|
Dağılabiliriz.

Hero of Darkroom

bidaha deneriz olmazsa denemeyiz sonra ..
tamam aldim sözü beyb ..
dagil ben yalnizlik sigarasi iccem :P :|