SlideShow

5

Weihnachten tatili...



Hobarey tatil geliyor.. Eskiden benim için şeker bayramı , kurban bayramı ve kar tatilleri vardı ama artık öyle değil.. Şimdilerde hristiyan bayramlarını kollar oldum.. Karın bi önemi yok zaten yağsada tatil yok yağmasada..
Şimdi ilk hristiyan bayram tatilimin başlamasına bir gün kaldı ..
Bir ağaç süslemiş olmama rağmen bu hafta 2.sini de süsleyeceğim.. Yaklaşık 15 günlük bir tatil olduğundan kafama rahatlama emri vereceğim.. Vücudumada yan gel yat emri..
Gerçi burada tatillerde heryer kapanıyor, insan tatilde alışverişe çıkmak istiyor ama nerde azizim..
Bide kıl oldum bu cuma toplu ördek katliamı olucak. Bizde katılacagız ama vicdanım sızlıyor.. Ördekleri severim ben..
Gerçi kurbagalarıda severim ama besin zinciri işte..
Of şimdi bi anda canım çekti.. Bir kurbağanın bacağının en seksi kadının bacağından bile daha cezbedici olduğunu biliyor musunuz?
Bilmezsiniz tabi ama gerçekten öyle.. Olsada yesek digerinin sadece yanında yatılıyor.. Oysa can boğazdan gelir bende o canı zevkli getirmeye calısan boğaz düşkünlerindenim..
Konu saptı. .İşte mevzu bacak olunca bende böyle şaşıran erkeklerdenim ; yapacak birşey yok..
Hepinizin Weihnachten ınını kutluyorum ve gözlerinizden öpüyorum...

5 Sek Raki:

Nikita Roxie

Ördek..:DD
Kurbağa bacağı,bir kadının bacağından daha çekici.Komik..:PP :))
İyi bari sende bir tatil yapıyorsun sonunda..

yamesin

seninde kutlu olsun:)

.

senin de anneeğm. ne diyim bilemedim şimdi :D

Hero of Darkroom

Beybim ; Komik ve lezzetli :PP yapim yapim hakkettim artık bir tatili : )

Rory ; teşekkürlerrr : )

Xavi; grety senin has bayramın bu :p

Angel

Kutlu Olsunnnnnnnnnnnnnnnnnnnn :D