SlideShow

7

Yatmadan önce yazısı ...

Sabah 7 oldu hala yatamadım.. Kimseyi suçlamayacağım bunun için.. Oturdum , oturdum ve oturdum hiçbişey yapmadım yani.. Aslında yazasımda yokmuş ya neyse..
Kapatıp gidebilirim burayı.. Henüz karar vermedim ; hem okuyoruzda ne oluyor veyahut yazıyoruzda ne oluyor falan fıstık.. Hep aynı bokun laciverti ; yaşıyoruz ve yanına doğal eylemler .. Yani sonuç şu oluyor: Soğuk suyla dolu sifonu kendinize doğru çekin... Ne sifon kaldı hayatımda nede  tesisatçı..
Badanacıyım artık sıvıyorum mütemadiyen..

7 Sek Raki:

girl with the red balloon

http://www.differentband.net/ fahişe şarkısını dinle

İçsel Konuşmanın Dışa Vurumu

biraz karanlıktasın gerçekten gördüğüm kadarıyla ama itiraf edemesende burası seni rahatlatıyor olmalı yani 'yazıyoruzda ne oluyor' değil orası çok iyi geliyor sana farkında olmasanda bence :)

Nida

okuyoruz ve yaziyoruzda ne oluyor mu(: birkere burada bunlari yazabildigin icin kendini kutlamalisin,internete ne amaclarla girenler var,blogcularin cogu zamanini yazi okuyarak ve bir sekillde kendini ifade etmeye çalisarak geciriyor..bircok insanin cahil kaldigi konularla yüzlesiyoruz bu sayede,kendimizle tanisiyoruz..insanlarin bize karsi izlenimleriyle birbirimizi tanimak daha dogru bir tanima oluyor..
bence devam etmelisin her kosulda,farkinda degilsin ama yeni bir aliskanlik edindin bile coktan(:

Hero of Darkroom

evet nida dediklerinin hepsine katılıyorum ama şu var bizde ki sosyo kültür öyle bi kabarmış ki buraya dahi etkisi büyük.. hani ben yine okusam ama kimliksiz okusam falan diye düşündüm.. yazıyorum kimliksiz değil ama yarı kimlikli çünkü kimliksiz yazan insanlar çok cıvıtıyor, normal görünmez olduğunu bilen herkes kötü şeyler yapar..
şimdilik yazmaya devam (=

Hero of Darkroom

Görl; dinledim ama çok bişey anlamadım ben hebele hübele oldu :)

İçsel Konuşmanın dışa Vurumu ; evet birazcık :) burası değil beni rahatlatan , yazmak hep rahatlatırdı beni.. Ama burda inasnlarla ortak bişeyler yazmak daha bi hoşumag itti ne yalan söyleyeyim :)

MaTRuŞKa

Hastayım şu aynı bokun laciverti lafına :) Kısa ve öz yazınıda çok beğendm.

Hero of Darkroom

ehem ehem bende hastayım gerçekten (= hani bütün insanlığı tek kelimede anlatan bi cümle sayılabilir :p
bende pek şımardım bu beğeni karşısında