SlideShow

31

Ya(Z-T)ayim ; feelin good..

Ne yazcagimi bilemedigimden ufacik sacmalayabilirim.. Ama yatmadan önce yazmam lazim kisada olsa.. Bide yatmadan önce sigara icmem lazim mutlaka.. Son sigaramsin ..

Tabi önce sigarayi sarmak lazim.. Evet su an sigarami sariyorum.. Ellerim sanki ellerinde dolaniyor ve ben seni yakmaya hazirlaniyorum atesimle..
Ve kulaklarima bir sarki takiliyor , cok sevdigim en sevdigim..

Nina Simone - Feelin Good 

Milyonuncu kez bayilarak dinledigim bu sarki nedense son zamanlarda bebek cagristiriyor bana..
Its a new day , its a new life dedigi icin belkide .. Belkide cok sevdigim bu sarkiyi bir filmde duyup sasirdigim icin..
Asiri kiskanc oldugum icin kiz cocugu istemiyorum diyecegim ama diyemem istiyorum.. Hatta cok istiyorum.
Baba kiz el ele tatillere gidecegim bi kiz cocugu... Aklima kazindi evet , kücücük kiziyla tatil köyünde gördügüm o adam kazindi.. Sadece kiziyla gitmis tatile.. Süper ::

                                                 Yenilir ki bu tipe bak ::

Ama ama bide erkek cocugu istiyorum ben.. Böyle babasinin oglu olucak.. Capkinliga cikicaz beraber .. Annesine düskün olucak falan.. Hepsinin yeri bi baska dimi.. Ablasini yada kiz kardesini koruyacak.. Kalabalik bir aile güzeldir hem.. Ama 2 cocuk yeter 1 kiz 1 erkek ..Daha ne olsun ki; mutluluk olabilir bak bu.


                                                     Buda yenilir ; böyle bir uyuyus var mi :|


Neyse ben yatayim zibarayim en iyisi.. Yoksa kafalari yiycem belli oldu..
Sst burasi hatun blogu degil ; erkekim ben..
Arada babalik duygularim kabariyor iyice..


Ve tanri,
Yaratmayi bahsetti kadinla erkege..
Ve yaratmak,
Hic bu kadar masum olmamisti..

31 Sek Raki:

vA_niLLa

Uyumadın mı sen hala :)

Hero of Darkroom

uyumadim son sigarami iciyorum :) sende yoksa ilk sigarani mi iciyorsun :)

vA_niLLa

Nasıl bildin :)

Hero of Darkroom

hissettim : ) hem ilkte son kadar güzeldir dimi dimi :)

vA_niLLa

Di Di :)

Hero of Darkroom

kendisi 3 numarali oluyor :)

vA_niLLa

:))))

Sabah okul var mı?

Hero of Darkroom

var ama sabah ki hem önemli degil hemde anlamiyrum öglendekine gidicem :) 4 saat yeterde artar bile zatenn

vA_niLLa

Peki :)

Hava buz gibi :(

Hero of Darkroom

of rezil hava : (
imkan olsa isiticam havayida yok .. kizdim simdi : )

vA_niLLa

Kızma...

Eldivenlerimi de bulamıyorum... Sen mi çaldın :)

Hero of Darkroom

evett sen uyurken mikroya attim uyandiginda hazir olsunlar diye :)

vA_niLLa

Ne kadar düşüncelisin :) Yanmışlar ama sanki biraz :)

Hero of Darkroom

biraccik ama sen gec uyandin ki uykucu :)

vA_niLLa

Gerçekten de geç uyandım :) 20 dakika fazla uyudum...

Hero of Darkroom

biliyopdum ben :) ama gec kalmadin dimi ? : )

vA_niLLa

Hayır :) Çıkıyorum şimdi zaten. Uyu sen de. Görüşürüz sonra. Güzel rüyalar gör :)

Hero of Darkroom

sen cikiyosan dahada durmam buralarda : ) tesekkür ederim :: sende dikkat et kendine kolay gelsin simdiden görüsürüz :)

kirliselpak

oglunu seven bir baba hiç görmedim. simdi öle hayaller kuruyosun ama oglan olunca, azcık da büyüyp sen hevesını alınca sevmez olursun. kız cocugu öle diel ama. hep sevdirir kendini..

Orospu Kırmızı

GErçekten de çok tatlı uyuyorlar ya..

Hero of Darkroom

kirliselpak ; olur mu öyle sey yahu.. ogul sevilmez mii :) sevmek icin cinsiyet ayrimi olmaz aslinda cocukta ama ayiranlar vardir tabi.. ben ikisindende istiyorum, iyi bi baba olucam :|

Hero of Darkroom

Orospu kirmizi ; aynen acayipler , süperler :|

Hazel

öhöm şaşırdım doğrusu.
Çocuk istemek, sen, akrep burcu, karmakarışık birşeyler ortaya çıktı.

1 kız 1 erkek ... çekirdek aile.
Evet en ideali
Ama ( benim için en azından) düşünmeye ihtiyaç duymuyorum.

LieLLa

Ahh beybi! Sırf çocuk doğurmak için evlenebilirim; o derece seviyorum bebekleri. Aynen bende iki çocuk tam çocuk diyenlerdenim. Hatta kız çocuğumun ismide hazır ''Su''. Ha bu dırdır, bu cırcır, bu bedbah, bu lanet, bu çocuksu hallerimle evde kalanların önünde bayrak taşıyacağım o ayrı. Hem zaten krizlerimde birgün hık diye götürecek beni. Sen kız çocuğunun ismini ''Hazal Su'' koy tamam mı? Al ölmeden sana vasiyetim bu olsun. :D

.

5 dakka sonra "lan ben vazgeçtim atın bu çucukları camdan" diyebilitenden korkuyorum :D bu yüzden ı-ı cık, 45 yaşına gelene kadar elleşme hiç çoluk çocuk. :D 2 senen kaldı şurda zaten 45ine, bekle :D

Nikita Roxie

Beybim,bebek istiyor..Aaaaa...! :)
Şaştım kaldım.Bekle daha cnm sunun surasında ne kaldı az daha yasa hayatını sonra x bayanını üzersin,çok ayıp olur.;)
En şirinço baba..:PP

Hero of Darkroom

Hazel; akrep burcu istemez mi ki ister bence ister :)
cekirdek aile bence hayat tanimi.. yoksa insan bitmeyecek isteklerde bogulur..

Liella; sende mi beybii :) hazal su mu koyiym .. su yu anladimda hazal nerden geldi senden mi geliyo o da : )
sen evde kaliyosan oha biz yanmisiz :|
vasiyet kabul etmiyorum cok hizli yasiyorum :| :p

Xavinin Görümcesi ; yok yok öyle bi diyebilitem yok ama hatun kalkta meme ver sunlara diyebilitem var .. herkes görevini bilsin yani :P
45 mi yuh büs 30+ ya kadar bekliyorum iste yetmes mi : )

Nikitaa ; Niye sasiriyosun beybim :) bekliyorum bekliyorum.. zaten bayan diye bisey yok hayatimda tek basimada cocuk olmaz hem hemen istemiyorum : )
sirinco nays ::

LieLLa

Küstüm.

Hero of Darkroom

Liella; jelibonnncum niye küstün :|

LieLLa

Trip atasım geldi=|

.

çok kibarsın o ne öyle "meme ver". damızlık sandın heral :D oğlum sen 30+ sınırını çoktan aştın. :D