SlideShow

7

Yemelik kafa...

Uykusuzluğun yanı sıra düşüncelerinizin saçma bir döngüye girip ne düşündüğünüzü hesaplayamama durumunda olmak ne kadar gereksiz bir duygu.. Ve bu gecenin sonlarına sabahın başlarına doğru sizi esir alıyorsa daha bir vahim oluyor herşey...
Bu sonsuz gece döngüsünde yapılacak tek bir şey var ..

Bir kadın ve bir şarkı seçmek... Ben kadını seçemedim ama yüzüncü defa dinlediğim şarkı çoktan seçtirdi kendini... Hadi bu şarkıda yiyelim kafayı...

DİNLE



MABEL MATİZ -KÜL HECE


gözlerin şen çocuk sesleri açıyor
gözlerin yelkenimin fenerleri
bir sana titriyor gönüllü yaprağım
ellerim bir seni terliyor

sana içlensin şimdi o melekler
sende dursun akrep ve yelkovan
içimdeki en acı suların bile şimdi bir tadı var

uykular masal uykular sapsarı
şimdi güz yüzünün en güzel yanı
ay gümüş geceler şarkı sözlerilarda mey
ahh teninle konuşur tenim uyanır

uykular büyü uykular bilmece
şimdi gül diken için bi kül hece
ay tutuklu geceler yürekte kor
ah ne fayda gün ayaz
tenim adını üşüyor...

7 Sek Raki:

Nikita Roxie

Güzel ve doğru söylemişsin beybi.Fakat ben şarkımı da secemedim adamımı da..
Gecenin karanlığında,boşlukta kaybolayım öyleyse..

Adsız

Düşünmek bir zihin aktivitesidir, zihnini kontrol altına alabilirsen bunu yaşamazsınn

yamesin

Sarkiyi secmek kolay tabi:)
Gerci adam'i da secmek kolay.Fakat dogru adami kolayse öyle hemen bul bakayim cxv.cxv.

Sarki o kadar güzel ki..

*yine yalniz uyanildi..

Öpüyorum.

Penny Lane

Mabel Matiz'i çok sevmişsin gördüğüm kadarıyla :)

Hero of Darkroom

Beybim ; bende sadece şarkı seçiverdim pek fark ediyor mu bilmiyorum.. hatta belki sen daha şanslısındır : )

Eliff ; kontrollü bir yaşam pek cezbetmiyor bazen beni ..

Rory ; valla ne doğru söyledin ki şarkı kolayy çok kolayy : )
yalnız uyanmak bi başkadır buruk.. bende çok öpüyorum

Görl; valla sorma çok fena sardım sevdim bayıldım :)

Nida

hayat bazen solo atmamizi istiyor(:

Hero of Darkroom

hayat istiyor ama o yeteneğide vermemiş keşfet diyor olmuyor (=