SlideShow

17

Yılbaşı Emosu


EMO , emotionaldan geliyomuş.. Duygulu duygusal depresif falan.. Burdan yola çıkarak hepimiz emoyuz arkadaşlar.. Bütün blogçular emodur.. Tüme varımdan daha mı iyi bileceksiniz.. İtirazı olan yoktur sanırım..

Resimde ki arkadaşta özel yılbaşı emosu.. Kolları size hediye taşıyabilmek için öyle biçimsiz.. Ayaklarıda bozuk bacadan girebilmek için.. Santa Emo.. 
Duygusal oldugundan her türlü isteği yerine getirir..

Hepinize emotionallı geceler.. 

17 Sek Raki:

girl with the red balloon

hahaha şalak şembelek.

Hero of Darkroom

çok süper mix olmuşum şalak şembelek huhu bu türe öncülük yapıyorum sanırım : )

LieLLa

Ergen olmaktan daha kötü bir şey varsa, Ergen Emo olmaktır. Allam sen koru yarab! Amin. Herocan bu konuya karşı benim fobim var,allah seni bildiği gibi yapsın ula!

Telekinesis

çizim süper :D

Hero of Darkroom

o zaman ufacık bi tarih dersi..
M.Ö. 17. yüzyılda emoluk daha yaygınmış.. Ergenler tembellikten saç traşı falan olmuyormuş. Ağaç reçinesi bollugundanda saçlar yapışık iyice..
O yüzden bizim çok çok eski dıdılarımız emoymuş..
Derken emoların az konuşmaları ve duvara fantastik şekiller çizmelerinden dolayı hepsine cadı diyip yakmışlar..
Ama 1 emo günümüze kadar getirmiş bu akımı.. ehp saklanmış..

Hero of Darkroom

eyvallah telekinesis ; sizinde desteklerinizle Mona Lisa nın sol şeyini gözünü çizip adımı yazdırmak istiyorum biyerlere..

İçsel Konuşmanın Dışa Vurumu

tümevarımdan nefret ettim şu anda:D

Hero of Darkroom

matematiğin hayata uyarlanması her zaman kötüdür nedense :D

İçsel Konuşmanın Dışa Vurumu

evet aynen öyledir felsefede de öyle. ördekler yürür, insanlarda. ozaman bütün insanlar ördektir gibi mesela :D

Hero of Darkroom

hüehe bak bu çok iyi bir örneklendirmeydi :D hepimiz ördekiz .. felsefeyede bayılırımda çok fazlasının sonu tehlikeli :d matematiğinde öyle : )

İçsel Konuşmanın Dışa Vurumu

aman aman hiç gereği yok abartmanın =)

Hero of Darkroom

bencede bencede.. azıcık azıcık yetiyo (=

hemera-nyks

hahah çok hoş :D

Nyks

rory

Saclari ayri bi güzel cxv.cx.vcv.

Hero of Darkroom

teşekkür nyks :D

Roryy; hep böyle saçlarım olsun istedim olmadı.. baba parasıyla jöle aldım yinede olmadı.. :|

xavinin görümcesi

deneme bir ki..


picasso ein, mein hanz zwei.. :D

Hero of Darkroom

nimuhaha pi riki ..
En zWo ben .. zwo diyolar artık bu almanlar zwei a .. hoşgeldin yorum alemine :p