SlideShow

10

How I Met Your Mother


"How I Met Your Mother" dizisi benim için en iyi dizi olmayı başardı. 6. sezonu devam eden dizi insanların duygusal arayışlarını duygusal ve eğlenceli bir dille anlatıyor.
Ve her çeşitten insanı koymuşlar..
Doğru kadını arayan - Ted
Gençlik aşkıyla ömür boyu giden mükemmel çift - Marshall , Lily
Kariyer kadını  - Robin
Ve tabiki iflah olmaz çapkın - Barney

-Marshall karakterini oynayan Jason Segel'ın mimikleri inanılmaz. -

Herşeyden önce diziyi bu kadar mükemmel yapan oyuncular arasındaki uyum. Dizide yaşananları gerçekle ayırt etmek neredeyse imkansız.

Yinede bu diziyi en sevdiğim yapan şey Ted karakteri sanırım.
Evet ikimizde aynı şeyi arıyoruz .. Ve Ted'in yaşadığı o ekstrem romantik flörtlere insan özeniyor.

Dün 6. sezonun 15. bölümünü izledim ve Zoey yeniden ortaya çıktı.
Zoey karakterini ilk tanıdığımdan beri epey sevmiştim. Hatta şimdi dünyada böyle bir karakter varmıdır acaba diye düşünüyorum.
Bu karaktere hayranlığımı anca bu kadar belli edebiliyorum.
Tedle yaşadıkları aşk başlangıcıysa pek bi hoş ...

Ve Zoey...


Umarım bu dizi hiç bitmez... 

10 Sek Raki:

yamesin

Evet bende cok seviyorum bu diziyi:)

personal.responsibility

harbi harika bi dizi.. ailece severek izliyoruz =D

leon

bence de en iyi dizidir :)
gerçeklilkle bu kadar yakın olmasının nedeni de tedle marshallın yaşıyor olması olabilir:)o iki elemanın hayatından çıkmış dizi.elbette barney tamamen uydurma...marshall ile lilynin aşkının gerçek olması ise çok güzel bence.ted de aynı şekil romantik bir eleman ve bakalım gerçekteki karısını kime oynatacaklar.
not:zoey değil o kesin:)

ben de sevmiştim hatunu house da da oynamış galiba.ama o diziyi hiç izlemedim ben:)

nese yorumdan çıkmaya başladı bu yorum saygılar:)

Nikita Roxie

Tedy amcayı hayranlıkla izliyoruz..:D
Robin'i hep kendime benzetmişimdir,acaba neden?! :):)

Hero of Darkroom

rory; vallahi sevilmeyecek gibi değil : )

Hero of Darkroom

pink isnt color ; valla ailecek izlenebilir mi diye bi düşündüm şimdi (=

Hero of Darkroom

leon; vallahi verdiğin bilgileri bilmiyordum.(buarada yazarken dalgınlıktan "bildiğin vergileri" yazıp düzelttim :| )
tedle tanışmak lazım o zmaan :P

house dizisini bende takip etmiyorum. çok hastası olan var ama çokta çekici gelmedi bana...

keşke karısı zoey olsaydı .. tabi bakalım gerçek karısını görünce fikrimiz değişebilir

eyvallah saygılar : )

Hero of Darkroom

Nikita; tedy abi diyorum ben ona yada wingmanim olsun :p
Hmm haber sunucusu olduğu için olabilir mi acaba:p

Laliş

Arkadaşlarla bir hesaplama yapmıştık, çocukları en az 18 yaşında olsa 2030dan falan bahsediyoruz anlattığı zamanı, bu sezonun ya da gelecek sezonun son sezon olması lazım. Ki umuyoruz çocuklarının annesi Zoey'dir =).

Hero of Darkroom

gelecek sezon bitisn bari.. bu ayrılığı can dayanmaz : )
gerçekten keşke zoey olsa.. o aykırı kişiliğin altında ki şirin kişilik pek bi tatlı ötesi : |
zoey hayranı oldum :)