SlideShow

2

Ortak Şiir

Çok sevdiğim blog yazarlarından Sevgili Firste ile spontane bir şekilde ortak şiir yazdık..
Hayat tesadüflerle dolu sanırım.. İkimizde hayatımızdan bazı parçalarla şiiri tamamladık. Firste'nin sakladığı şairane ruhuda ortaya çıkmış oldu. Bence kendisi devam etsin diyorum sadece ortaklıkta kalmasın (=
Ve buyrunuz o şiir..

İNKAR
Bu ten bana ait değil,
Dokunduklarına benzetme,
Bu ruh sana ait değil...
Boşuna bakmasın gözlerin,
Bu gözler bize ait değil... (Hero)

Seveceğime inanma,
Bu kalp benim değil.
Hemen inanma,
Bu sözler ben değil.
Fotoğraflarla avutma kendini
Anılar bizim değil......(Firste)

Yarını boşver,
Bir gelecek varsada,
Bize değil... 
Susmasın dudakların,
Susamış olsamda,
Bu dudaklar bizim değil...(Hero)

Kurulama saçlarını boşuna
Islandığın yağmurlar
Gökten değil.
Ayılmaya uğraşma yok yere
Zihnindeki şarhoşluk
Şaraptan değil...(Firste)

Bir kadeh kalbime batmış,
Korkma ,
Ellerin kanda değil..
Yine üzerimde geçmiş,
Yıllanmışlığım var..
Senden değil...(Hero)

Duman var yüreğimde
Ateşi senden değil.
Sayıkladığım isim
Alınma senin değil.
Karanlık kırgınlığım
Merak etme sen değil...(Firste)

Ve aslında bir biz var,
Bu dünyada değil...(Hero)



Firste'nin de dediği gibi Hero kaçar, Firste kaçar.. 
Bu şiir inkar edenlere gelsin mi Firste ? (= 

2 Sek Raki:

FiRSTe

İnkar edenlerin kafasına kafasına vursun hemde :)
Ayrıca yorumların içinde teşekkür ederim ^^ oldum( happy happy very happy anlamında ama asla turkçe değil :PpP)

Hero of Darkroom

kafalarına gümm : )
ne demek efenim hepsi hakketiğinizin yarısı yorumlar : )
aslında ben teşekkür ederim .. bugün fazla fazla mutlu olmaya ihtiyacım vardı .. : )