SlideShow

3

Temel ve ikincil içgüdü


Kendimden ve çevremde ki bazı erkeklerden pay biçerek yazacağım bu yazıyı...

Evet kadınlar narindir erkeklere göre .. Ama erkekler daha duygusaldır. Bir kadın mantığıyla ani kararlar verip bir erkeği yıkabilir .. Mümkündür bu.

Tek gecelik bir ilişki sonrasında neden erkek kalkıp gider , hiç düşündünüz mü .. Çünkü biraz daha kalırsa bişeyler paylaştığı için etkilenebilir. Ve kadının gideceğini bildiğinden ceketini alıp kaçması onun için en az acı verecek şey olacaktır.
Bilinenin aksine günümüzde kadınlar için ne elde edersen kârdır olayı var. Tabi ben yaşadığım ve gördüklerim doğrultusunda söylüyorum bunu .
Mesela ortalama güzellikte bir kadın yakışıklı yada paralı bir erkekle tek gecelik ilişki yaşar ve sonra sevgilisi olur. Normal şartlarda olmayacak şeyi kadın başarmıştır. Bir parçası olmuştur erkeğin.
Hani belki babalık içgüdüsü belkide başka bişey..
Eğer adam gibi adamsanız sahiplenirsiniz.
Kadınlarda bu süreç bambaşka.
Erkeklerin içgüdüleriyle kadınların kini karşılaştırırsak erkeklerin terkedilmeye daha meyilli olduğunu görebiliriz.

En temel içgüdüye gelirsek ; bunun adı kendini tatmin olur. Ki gayet normal. 6.8 milyarlık bir dünyada kendini çok yalnız hisseden insanların kendini tatmin etmek istemesi çok doğal. Tabi siz bu tatmini sadece sex olarak algılayabilirsiniz. Ama öyle değil. Gerek arkadaşlıklar , gerek sevişmeler temel içgüdüyle başlıyor.
Ve kadında temel içgüdü daha kuvvetlidir .
İkincil içgüdüyse cinsiyete göre değişkenlik gösteriyor. Ve kişiye göre tabi.
Mesela bir kadın başka bir erkekleyken bir öncekiyle içinden kıyaslayabilir . Ama bunu bir erkek yapmaz.
Neyse çok konuştum. Daha fazla söyleyecek birşeyim yok.

Dediğim gibi bunlar sadece benim hayatımın içinden gözlemler.. Nice tanımadığım kadınlar ve erkekler var .

3 Sek Raki:

denizkızı

resimdeki kadının goguslerinde takılı kaldım :D:D:D " ohaa" dedim ve sustum :))))))) ama cok cekici :))

ayrıca bebek; Alllaasskına sole ortalama güzellik ne yaa :D:D

Adsız

Bir kadın başka bi erkekleyken bir öncekiyle içinden kıyaslayabilir.Ama bunu bi erkek yapmaz.Beni şaşırtan bi çok cümle var bu paragrafta.Bende hep dediklerinin tam tersini gözlemlemiştim.Demekki öyle değilmiş,sevindim.

.

aslında haklısın. hatun milletinin bazı kararlarda daha cesur olduğunu düşünüyorum ben.