SlideShow

1

Basitizdir belki ...

Benim de hislerim , duygularim var diyen robottan farksiziz. Hep bir kendini kandirmaca . Sevdiğin insanla sex bambaskadir , ask kavuşamayinca guzel falan . Kabul edelim artik yüzeysel yaratıklarız. Belki de bir dvd player kadar basit bütün sistemimiz. Kendimizi bu kadar büyütmek niye . Yok beden ayri yok ruh ayri . Yok cennet cehennem . Ya kırılmıs dvdler ; eski fotograflar vs .  Ya sex sonrası kullanılmış bir peçete kadar ziyansa varlığımız.
Ben de kabullenmiyorum ; böyle yazdığıma bakmayın. Kabullenmek o kadar kolay değil. Göt korkusu değil mi bizi inançlara bağlayan ve ego değil mi bizi bu inada sürükleyen. Hep bir ben patlaması var insanoğlunda .. Olmalı da zaten ; ama mevzu bahis hissel ve ruhsal durumlar olunca iş karışıyor. İnsan yere göğe sığdıramıyor sevdiğini; peki ya bütün bağlar kopunca ? Kaç beden giriyor insanın hayatına önemli mi ?! Kaç ruh girmiş önemsemezken kaç bedeni kim siksin ...
Ümidimizi mi kesiyoruz umutlardan yoksa kaşarlanıyoruz mu güneş altında ; bilemiyorum...
Ahlaki boyutlarda sorunlar yaşıyor zihnim ve ruhum ; tavan arasında pişiriyor işi rafa kalkmış tabularım. Komşunun çığlıklarıyla zevkle gelmek kadar masumu yoktur belki de .. Biz iyisi mi kendimizle tanışalım...

Hadi eyvallah...

1 Sek Raki:

Firste

Kaşarlanıoruz.
hem şu da var; Artık ne eskisi kadar sevebiliyoruz beraberken, ne de üzülüp acı çekiyoruz beraberken.