SlideShow

2

Acıya Uyanmak....

Saat 5.34 ve ben şimdi uyandım.. Hemde öyle böyle bir kalp ağrısıyla uyanmadım..
Gece yatmadan önce sarhoştum..
Ne kadar saydırsamda haklıydım.. Haklı sebeplerim vardı..
Yinede bana saydırmak yakışmadı. Ona bunları yapmak için haklı sebepler vermiş oldum.
Umarım sizde böyle acılar çekmezsiniz arkadaşlar..
Çünkü unutmayın iç acılar en acılarıdır .

Bugün sevdiğim kadın benim için tiksinç bi kadın oldu... Benden önce yaşadıkları veya yaptıkları yüzünden değil... Bugün yaptıkları yüzünden...

Ben yine çok özel şeylerimi çok anlatmam blogta.. Bu benim prensibimdir.. Herkes bunun farkındadır ...

Sizi çok üzen kadın size özel bi mail atıp herşeyi anlatacagını söylerken ,bunu sizin göreceğiniz bir platformda herkese anlatırsa nasıl hissedersiniz ?
Yok azizim yok..
Ben onun yaşadığı şehrin ismini her duyduğumda heyecanlanırken, hatta dün gece ona çok soğuk olmama rağmen onun yaşadığı şehirden bi polisle tanışıp heyecanlanırken onun yaptığı bu bokluk...
Ve artık ben sarhoşken öyle şeyler söyledim ki , telafisi yok... Bırakalım o küssün bana o affetmesin beni..
Vicdanını rahatlatsın.. Benim söylediğim küfür olsun..
Ama unutmayın gençler... Hayatta acıtanlar küfür değil şarapnel parçalı sözlerdir..
Ve ben dün gece hepsini içime aldım..
Başım ağrıyor.. Keşke sadece başım ağrısa..
Bloga ilk defa bu kadar samimi ve içten yazıyorum.

Ve bitti...Lanet olasıca her bok bitti..
Belki bloguda kapatırım..
Ne yapacagımı henüz bilmiyorum...
Yarın ola hayrola..
Yada kapatmam..
Bundan sonra sex blogu olabilirim..
Hiç olmadığım bir insan olabilirim..
Onun okuyacağını bildiğimden hergün başka kadınlara gidip ona acı çektirmek için o kadınlarla türlü şeyler yapabilirim..
Yapabilir miyim ?
Bilmiyorum...
Ben sarhoşken siktir git demiştim ..
Sarhoşluğuma vermeyin ayıkkende söyleyeyim..
Siktir git...

Onunla ilk bu saatlerde tanışmıştık; neyse...
Hadi dağılın amına koyim ...