SlideShow

8

Aşırı Hız


Güneş gözlüklerimi takıp mustangime atlayıp son gaz oraya gitmek istedim şimdi... Sol kolum camdan dışarıda rüzgara meydan okurcasına giderken , sağ kolum hayatın virajlarını geçebilmek için çabalıyor olurdu.
Gözlüklerse gözlerimi ona saklamak içindi heralde.. Ama güneş tepemde olsada fena olmazdı .

Ayağım gaz pedalının üstündeyken hız sınırının bir önemi yoktu sen sınırı olmadığı gibi..

Aşırı hız öldürür diyenlere inat onlara ; Sen yolunda ölmenin güzel olacağını söyledim.  . .

8 Sek Raki:

denizkızı

şarkıya , senin o derin anlamlı sozlerine hayran kaldım bebek !

Nida

ani yasamak degilmidir zaten ask(:gelecek ve gecmis korkusu olmamasidir..o varken o haric neyin önemi vardir ki..(:

Hero of Darkroom

aşkolsun; :: teşekkürr ettim eylül sıcağı bu sefer kısa bi yazı oldu epeyy...

NidaA; bilmem öylemidir ki , valla aşkla ilgili hiçbişey bilmiyorum artık : ) ama son cümle kesinlikle katıldıgım bi cümlee..

Penny Lane

incubus ü özlemişim la

dif

yazın parçayı gölgede bıraktı bence. hayran kaldım, hatta hala saf saf bakıyorum ekrana.
ben senin kelimelerini seviyorum ya.

yamesin

Süpersin:/

yamesin

Mimlendiniz efendicim:)

Hero of Darkroom

Görl; incubussüz olur mu lö

Rory; teveccühünüz efenim :: çok tşkr.. ayrıca mim için ayrı bir teşekkürr en kısa zamanda yazacağım :)

Dif; diff şımarttın beni :: umarım kelimelerimle hep sevgine layık kalırımm :)

Elif; yine tamamladın eksik kalan 3 noktaları :)

o zaman bu güzel tesadüfe kadehimi kaldırıyorum : )