SlideShow

4

Bir Şarkı Bir Söz


Uyandığımdan beri bu şarkıdayım.

Söz gelsin mi ;


En güvendiğimiz kelimeler bile yarı yolda bırakıyorken bizi , insanlar nasıl bırakmasın. 
Seni ile başlayan cümlelerin sonu gelmiyor bazen.

4 Sek Raki:

denizkızı

bu sarkıyı cok begenıyorum ...ama kalkarız bebek ! kalkarız elbet yeter ki nefes alacak gücümüz olsun

.

"seni ile başlayan cümlelerin sonu gelmiyor bazen."

şimdi hanzsın, alamancısın, böyle damardan giriyosun ama bana biri

seni...


dese..





:D :D :D


bu da melankoli temalı yazını batırışımın resmidir :D istersen dövebilirsin :D

Nida

gurur mu onur mu, söyle bizi vurur mu..biz böyle severken..(:

Hero of Darkroom

aşkolsun ; dimi eylül sıcağı kalkarız valla .. umarım öyle olur yani (=
benimde çok hoşuma gittigini yeni keşfettim : )

Xavi; im d ı alamancı.
böyle damardan girerim işte.. o boğazına düğümlenen kelimeleri böyle daha bi düğümlerim ben : )

sen batırr diye yazıyorum ben zaten. o yüzden pek mutlu oldum (= dövemicem yorgunum :p

Nida; ne doğru söylemiş.. ama hepside vuruyor (=
blogun nerde senin hı : (