SlideShow

12

Hero vs. Dark Vol I






Dark :  Yerleri, akıttığım kirli kanınızla silmek istedim şimdi böylece en kirli sokaklardanda gelseler insanlar daha fazla kirletemezlerdi yerleri..


VS.


Hero:  Bir el olup uzanmak; bir el sadece inananlarına mucize getirebilir... Tanrı heryerde ...


ps:içimdeki seri katil potansiyelinide seviyorum.. 

12 Sek Raki:

Nida

bi el olsa nolur,tutunacak elimiz olmadikdan sonra..

Hero of Darkroom

önce inanmalısın o ele .. Sonra o seni tutar yada istersen sen ona tutunursun..

FiRSTe

şimdi benim en son yazdıgım mı karanlık yoksa seninki mi hero? :)))
YAzıma karanlık diyene bakın hele :))

Adsız

'vuuhuuvv' dedim okurken :)

İnanç; kelime anlamı ne olursa olsun, hayatın anlamını yansıtan tek sözcük.

denizkızı

bebek sana ayırdıgım bir ödülüm vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar :))

Penny Lane

Şimdi sen Hero musun yoksa seri katil mi? Karar ver yahu korkutma bizi.

Hero of Darkroom

Firste; senin ki daha karanlık bi keree :) E yi uzatıyorumm :)

Elif ; vuhuv hangisi olalım demek ki :) inanç konusunda kesinlikle katılıyorum.. herşey inanmaktan başlıyor :|

aşkolsun; gördüm çok teşekkür ettim akşam icabına bakıcam ödülün.. güldüm görünce ben mi gülümsetmişim diye :P :D

görl; ikiside , yada hiçbiri yada yada bilmem .. bitane daha kişilik yaratayım 3 ü bir arada olup paket paket satayım kendimi marketlerde çakkalarda..

Hazel

içindeki katil potansiyelini sevmedim :(

Hero of Darkroom

olması gereken bi potansiyel maalesef kuzum : | ama sadece potansiyel :)

Hazel

herkesin içinde vardır zaten.
Ama ne olur potansiyel olarak kalsın :)

Hero of Darkroom

potansiyel olarak saklıyorum zaten :) hani zorla kimse çıkarmadıkça çıkmaz zatn :D

Hazel

eheh tamam o zaman :)