SlideShow

15

İnsan Hayvanötesidir...

Az önce okuduğum haberler insanların ne kadar tehlikeli yaratıklar olduğunun farkına vardım.
Hepiniz okumuşsunuzdur sanırım bu haberi. Beykoz lisesindeki 16 yaşında ki kızın haberini ..
Ne orospuluk diyeceğim ne hayvanlık, çünkü bu kişinin yaptığı hiçbirşeye sığmıyor.
16 yaşında diye savunmasın kimse. Gayet 16 yaşında hata yapılırda belli çerçevede yapılır .
Hadi gidip bir erkekle birlikte olmuşsun hadi gidip hamile kalmışsın. Bunlar kabul edilebilir şeyler ..
Ama tek başına doğurup bebeği çöpe atmak.. Bu kabul edilemez. Şurdan bir seri katil çağırsanız bunu yapamaz heralde.
5 dakika önce kendi canından var ettiği bebeği çöpe atan kız tanımadığı size ne yapmaz..
Böylelerini yaksınlar arkadaş.. Götlerine molotof kokteyl bağlayıp yaksınlar hatta.

15 Sek Raki:

LieLLa

Ben hep diyorum.
Biz en iğrenç nesiliz. Bizden sonraki nesil ise berbatın berbatı olcak! Dünya kötüye gidiyor diyorum anlamıyorsunuz! :P

Iyk kusmuğuz biz.

Hero of Darkroom

daha kötüsünü aklım almıyor beyb..
Tanrıya kızıyoruz bize en büyük acıları veriyor diye az bile veriyor heralde. .

girl with the red balloon

Amına kodumunun kaltağı.

LieLLa

Hero Baby...
Artık her şey çok basitleşti. Hani normal karşılanıyor. O yaştaki kızın mantıklı düşünmesi beklenemez zaten... Kendimden biliyorum. Kötüye gidiyoruz malesef. Kabullendim ben artık. Böyle şeyleri görünce bile yadırgamamaya başlıyacaz yavaş yavaş...

Hero of Darkroom

görl; dahasınıda yapmak lazım ona :|

Leioolla; Beyb , normal karşılanıyorda . Bu kızın mantıklı düşünmesini beklemiyoruz zaten. Ama mantığın olmadığı yerde vicdan vardır. Ben bu olayda bi vicdan göremedim. 16 yaşında bi kızın 30 yaşında bi kıza göre daha vicdanlı olması gerekir.
Zaten şuan bile pek yadırganmıyor. Sıradan bir habermiş gibi gazete sayfalarında siyasetle teknolojiyle iç içe aynı sayfayı paylaşıyor.
O kadar alıştık ki bu tür iğrençliklere. Herşey olabilir kıvamındayız..
Ama yarın bi gün bu kız 10 kişiyi daha öldürürse kimse üzülmesin..

LieLLa

Hero Baby yanlış düşünüyorsun.
Asıl 30 yaşındaki kişi şu dönemde daha vicdanlı. Artık her şeyi çok çabuk yaşıyorlar, saflık falan hikaye. 13ünde kıskançlıktan çatlamaya başlıyorlar. Daha beterler yani, hayata öfkeyle bakan onlarca arkadaşım var. Sırf karşısındakini üzmek için oyunlar çeviren falan...

Off içim bi tuhaf oldu. :)

xavinin görümcesi

aslında bunun kökenini araştırmak bilinçaltına inmek lazım ..

demiycem hiç daha hazırlığım istediğim kadar küfür edebilirim. gırmızı balonlu kızıma katılıyorum -_-

Sadece Umut

Hadi bu 16 yasindaydi, otobus molasinda dogurup cope atan universite ogrencisi kaltaga ne demeli

Miss maria

okuduğumda kanımın çekildiğin, hissetmiştim madem bir bok yiyorsun dikkat et. He etmedin mi ozaman sürtük bunada katlan çöpe atmak nedemek Ne bu dünyada yerin olur ,nşallah nede öteki dünyada....

Mia Wallace

uff nefret ediyorum böyle insanlardan!

İnsan?

Hero of Darkroom

Lieolla; valla beyb ögrendigim kadarıyla tecrübe kirletiyor insanı ve heyecanlarını yitirtiyor. Daha vurdum duymaz hale geliyorsun .. Küçük yaşlarda ki hareketler daha içgüdüsel ama zarar verme güdüsünü henüz kavrayamamış oluyor. Tıpkı hayvanlarda ki gibi sadece beslenme ve hayatta kalmak için zarar veriyorsun. Ve büyüdükçe farklı şeyler ortaya çıkıyor..

O oyunlar gayet masum geliyor artık bana bunları gördükten sonra :)

Hero of Darkroom

Xavi; bunun bilinçaltına bipppp.. Şimdi herkes 2. bir şansı hakkeder ama bu hakkediyormu emin degilim..
bende gırmızı balonlu kızımıza katılıyorum :)

Hero of Darkroom

Sadece umut; okumuş orospu diyecegim az gelecek ... insanlar eğitilirken ahlaklarını mı unutuyorlar anlamıyorum:|

Hero of Darkroom

Miss Maria; kaçamadığımız herşeyi öldürüyoruz.. Eskiden sadece intihar vardı.. Kızlar utancından intihar ederdi üzülürdük.. Meğer intihar ne şanlı birşeymiş...

Hero of Darkroom

Mia; insan ?! nefret az gelir .. içimdeki faşist damar kabarıyor böyle insanları düşününce.. sabun yapsan az bile :|