SlideShow

12

Ne zor iş


Avrupada az dil bilen türk olmak çölde kutup ayısının yarım kalmış orgazmı olmak gibi birşey..
Hikayeye geçelim..
Dün yoğun tempolu bir günün sonunda arkadaşın doğum günü partisi vardı ..Neyse ben nezaketen oturup bir iki bardak içip odama kaçacaktım. Plan buydu..
Misafirler geldi .. Bir bucuk ay öncesinde tanıştığımı bir iki kişi vardı aralarında. Con  , pitır ve cuel ..
Nasıl bi etki bırakmışsam üstlerinde . Adamlar gelir gelmez merhaba fondip dediler..
Yok dedim ık dedim mık dedim. Sen türk değil misin .. Türkler misafirperverdir falan.. Harbi misafiri perv ettik.. Votka bira jagermeister derken hop bi baktım sokaktayız. Hop bi baktım bodyguardlarla konuşuyorum. Sonra bi baktım sabah olmuş yatağımdayım.. Cüzdanımdan 10 euro gitmiş cebime mentos vişneli sakız gelmiş ..
Ne kadar sarhoş olsamda aklımdan çıkmayan tek bişey var  ve ben sakızı görünce direk tebessüm ettim..
Çünkü ben sakız pek çiğnemem arkadaş.. Bilinçaltımda nasıl bir o varsa artık en sarhoş halimde gidip sakız almışım..

Neyseki doğum günü faslı bitti.. Bir haftada 2 doğumgünü kastı beni. Vücudum kasıldı. Kilo verdim ...

İleride alkol diyeti kitabımla Diyetisyen Hero olarak karşınıza çıkmayı hedefliyorum.

Hatta ufak ipuçları vereyim :
Yatmadan önce aç karna 1 litrelik bira fondip . . Hep son yedikleriniz gidiyor hem içtiginizde gidiyor. Bu yüzden gece uyurken yağ haline evrimleşicek kalorileriniz olmuyor.
Hem sabahada etkisi var . Güzel bir iştahsızlık . İstesenizde yiyemezsiniz.
Tek öğün akşam yemeği ve tekrar 1 litre fondip.  Böylece günde 50 kalori alıp ayda 12 kilo vermeniz garanti.

Konu dağıldı.
Bugün mal halimle okulada gittim. Alışverişte yaptım.
Dışarıda hava çok iç karartıcı.. Hani böyle yatmaktan başka hiçbişey yapmamanız gereken günler olur ya işte o gün tamda bugündü..

Yorum ayarlarımı değiştirdim. Artık yorumlar direk yayınlanmıyor.. Kontrolden geçiyor. Sırf kendimi birazcık diktatör hissedebilmek için yaptım bunu .... Jeux D'en Fants filmi geldi aklıma .. Neyse...
Turta olmakta güzeldir.. Karnım acıktı. . .
Ne diyordum he yorum ve kontrol. İleride dahada diktatör hissetmek için kontrolör alabilirim..
Maaş: 20 paket cips 20 paket çikolata 20 kutu kola
Zaten evden yapacagınız için yol yok.
SSK da yok ..

İleriye dönük iş düşünenler cvlerini yollasınlar..

12 Sek Raki:

Absimisa

Aaaay, Hayat zor. Almanya daha zor, kıcın usuyor bir kere. Burası da yanıyor (burası İstanbul) en azından ben yanıyorum.
İcme bu kadar, icerler seni sonra bak.
Sonra visneli sakız neyin mi olur at onu sen at aaaaat, sıpsevdi cigne cignet. Yasasın sıpsevdiler. Ehöm.

Hero of Darkroom

valla tam üstüne bastın üşüyor bu popo yada kıç herneyse.. istanbul yansada donsada güzeldir ohtur falan. arada ara veriyoruz işte..
şıpsevdi anılarım canlandı şimdi.. vişnelide oluyormuş şıpsevdinin vişnelisi yokmuymuştu ki

Absimisa

İstanbul guzel iste nufusun yarısının kendini bilmezleri, efenim nedir. İstanbul cok acımazsızdır, Galata cıkıyıp bunlara diyeceksin Ha...tir lan.
Sıpsevdi anıları guzeldir, biriktirirdim cıkan kagıtları hala da duruyorlar. Sonrası visnelisi yok be onların, elmalı seftalili baska ?

Adsız

yazış tarzına bayılıyorum.aşırı içten ve doğal.ahaha deli lan bu diyorum okurken.evet.

Hero of Darkroom

absimisa ; galataya çıkıp onu diyemem ben.. doldur meyhaneci derim o manzaraya çıkarsam şimdi.. saki nerde derim derim de derim..
aklıma bi konu getirdin kendini bilmezler diyince .. tenks
ben şıpsevdi biriktirmedim hiç yani kağıdını. O kadarda kadınsı bir ruhum yok sanırım .. elmalı şeftalili bide ahududulu mu koyu kırmızı renklisi vardı hatırlıyorum ben vişnelidir o

Hero of Darkroom

Akşın ; hüehe teşekkürler.. o zaman "Deli" sıfatına her daim layık kalmaya çalışacağım efeniimm ..Evet severim ben delileri ..

yamesin

Haklisin.gercektende donuyor insan buralarda.bugün sehrimde yine kar yagdi hatta-.-
Dil konusunu takma ama kafana.en kisa zamanda eminim düzelir:)
cv'mi yolluyorum hemen cxv.cxv.

Birde ricam; hani $u Diyet bloglari oluyor ya,onlardan olma olur mu..:*

Laliş

Kilolar gidip yerine bira göbeği mi geliyor? =)

FiRSTe

bir arkadaşım yemek yemeyi kesip, sabah öğle akşam viski içerek 15 kilo vermişti. Ama yemek kesinlikle yok. Garip bi kızdı. Artık görüşmüyoruz, hatta beni tanıdğını bile unutmuş falandır. Şu ana kadar bende unutmuştum

Hero of Darkroom

Rory; bakalım işallah düzelicek bu dil kısa zamanda.. tek umudumuz bu :)
yok yahu benden diyet blogu olur mu hiç : ) kilo alabilirsem kilo alma blogu yaparım belki :p

Hero of Darkroom

Laliş ; No göbek yes 6pack diyelim : )

Hero of Darkroom

Firste; arkadaşın kanadalımıydı yahuu : ) ben bile viskiyi koklayarak içiyorum genelde..