SlideShow

7

Öldürmece


Ve insan affetmeyi öğrendiğinde,
İlk adımını atar bir günahkar olmanın...
En sarsılmaz güvenler ,
Affetmenin eşiğinde kurşuna dizilmez mi ...
Ve şüphe,
Fetheder kaleyi içten...
Aldatmak çıkar önce,
Sonra işkence,
Ve sonra,
Başlar
Göz kırpmadan,
Öldürmece...

7 Sek Raki:

denizkızı

wauuuu ..on numara bebek ! affetmek yok ! unutmak var :P:))

Adsız

mükemmel..

hemera-nyks

her zamanki gibi çok güzel.. :)

Hero of Darkroom

aşkolsun ; teşekkür eylül sıcağı ... bir katil değiliz ki affedelim dimi :)

Zat-ı Hatun; teşekkürler efenim .

Hemera-nyks ; çok teşekkürler şımarıyorum ::

Adsız

Gerçekten affedebilirsen şüpheye yer kalmaz. Hatta eskisinden bile emin olursun, pişmanlığı tattığı için aynı hatayı yapmayacağına. Biliyorum çünkü; Affettim. Defalarca!
Biliyorum çünkü; Affedildim.

Yok

İlk önce sakin ruh halimi yansıtıp çok beğendiğimi vs söyleyecektim ama yine içimdeki kıskanç ortaya çıktı:)
Hayvannn!!! :)

Hero of Darkroom

Elif ; ve affedilmiş olmakla affetmiş olmak el ele verip pusuya yatarlar en zayıf yerinde.. Umarım hain planlarını gerçekleştiremezler..

Vaccinate; ben sakın haline teşekkür ediyorum ve sonra o kıskanç halinede teşekkür ediyorum (=
ama spesifikleştirseydin biraz hayvan derken çok genel oldu : )