SlideShow

7

Yazardım ama..

Şimdi ben yazardım ama yazmamaya karar verdim . Canım istemedi bi konuda yazmak.
Ne yazayımki zaten..
Memleketin şu bildiğiniz halini mi yazayım..
Herkesin eylem olsun diye bağırdığını mı yazayım..
Yoksa ne bileyim mutlu aşk hayallerinizi mi yazayım..
Yada dur bildiğiniz şeyleri caf caflı cümlelerle mi anlatayım..
Yok azizim bugün hiçbirini yapmayacağım..
Neden diye sormayın bana , çünkü cevap çok basit..
Mutluyum, yazasım yok..
He öyle laf olsun diye yazıyorum bunu ..
Aradaki ince ayrıntıyı yakalayanlarada saygılar sevgiler olsun ..

7 Sek Raki:

Dila

Anlamayanlar gitsin o zaman :/

Hero of Darkroom

estağfurullah..
şuydu demek istediğim : ben sussam ne fark konuşsam ne fark ..
Yazıyorum bencilliğimin gölgesi altında.. Bugün mutluyum o yüzden bir bencillik yapıp yazarak kendimi rahatlatmayacağım..

LieLLa

Hero baby!
Sen mutlu olda hiç yazma gerekirse!
Eski erkek arkadaşım beni terkederken demişti ki ''Unutma LieLLa, hayat ne kadar gülebiliyorsak o kadar... Mutlu olman dileğiyle'' eheh. Nasıl temenni ama. :P

Bende sana bu örneği yolluyorum koskocaman! :D

Laliş

İnsana yazdıran hüzün değil midir zaten... Çok az insan mutluyken yazabilir.

vA_niLLa

Bize ne...

.

sınır ötesinden ülkeyi takip eden hanz :D ben ankaradan ilgisizim -_-

mutlu ol da yazma :D

Hazel

Ah Hero ah.
Kuzum, mutlu olunca da yazabilir insan :)
bencil olmak lazım bazen.
Bak bana, ben hiç bencil olamıyorum.
Bu iğrenç bir durum.
Yine de yazıyorum.
Sen de yaz.
Mutlu mutsuz fark etmes yaz kuzum :)