SlideShow

0

Birazcık Nostalji


I'm William Wallace
Oui. Parce que chaque jour j'ai pensé à toi. 
[Yes. Because every single day I've thought about you]

FREEDOM..


Birkaç "Braveheart" film repliğiyle giriş yapmak uygun düşmüştür heralde.. Evet vakit nakittir demedim gittim 3 saatlik Braveheart filmini tekrar izledim.. 


1995 yılına ait bu film çıktığında 8 yaşındaydım. Yinede bugüne kadar geçen 16 yıllık sürede bu filmi yaklaşık 10 kere izleme fırsatı buldum.
Bu filmin mükemmelliğinden bahsetmeye gerek yok sanırım. 
Şaşırtıcı noktalardan biri şu ; filmin yönetmenliğini Mel Gibson yapıyor ve bu 2. yönetmenlik tecrübesi. Yinede bu filmle Oscarı kucaklıyor .. 


3 saatlik bu örgüde film ilk olarak bir aşk hikayesini daha sonraysa özgürlük aşkını ele alıp birleştiriyor.. 
Neyse vaktinize kıyıp izleyin yine derim.. 


Aye
Sons of Scotland! I'm William Wallace... 


-------------------------
Reklamlar . (Kamera arkası) Ara verdik.. Oh lan rahatladım.. Kolumuda kaldıramıyorum zaten, omuzumu sakatladım sanırım ; eskrim yaparken oldu. Sabaha kadar düzelmesi gerekiyor.. Acil acil.. 
-------------------------


Ve şimdi eskilerden bir şarkıyla Nostaljimsiye devam etmek istiyorum. Nostaljimsi diyorum çünkü bu şarkı cover . 
Nilüfer'in düet albümünde ön plana çıkan şarkı Şebnem Ferahla birlikte söylediği "erkekler ağlamaz " şarkısı oldu..


Ki bana göre en güzeli  " Ara sıra bazı bazı " şarkısını coverlayıp Maltla yaptığı düet olmuş ...


Hadi dinleyelim..




0 Sek Raki: