SlideShow

3

O'na Son Mektup / 400. Post

-Keşke bu kadar masum olabilsek..-

Yeni ayıldım... Dün gecenin her anını hatırlıyorum..
Sana ettiğim küfürleri iyi sakla ... Okumayacağını bildiğim için yazıyorum bunu.. O küfürleri iyi sakla çünkü onlar olmasa biz ayrılamazdık ..  Sen benim canımı acıtmaya devam ederdin. Herzaman ki yüzsüzlüğünle geri dönüp beni sevdiğini söyler ve beni yeniden kendine çekerdin...
3. şahıs insanlar yüzünden tartışırdık, sen beni umursamazdın 1 hafta yine kavgalar .. Sabrımı zorlardın bu umursamaz hareketlerinle ..
Sonunda dün gece sabrımın taşını kırabildin...
Alkollüde olsam ne yazdığımı biliyordum...
Senin bana o kadar lafından sonra  sana ettiğim or.spu küfürüyle durumu eşitledik..
Ben senin her dönüşünde bir çok şeyi kaldırabiliyorsam artık seninde birşeyleri kaldırma vaktin gelmiş...
Zaten bunları kaldırıp dönebiliyorsan kapım açık ... Yok dönemiyorsan benden uzak olman en güzeli...

Yinede güzel şeyler yaşadık.. Küfürlerimi kişisel algılama onlar olması gereken şeyler.. Benim canımı acıtmaya çalıştığın için kendimi koruma içgüdüsü..

Güzel bir ilişkiydi daha güzel olabilirdi ama hastalıklı ruhunla hep ilişkiyi berbat ettin hemde benim ruh sağlığımı ...
Bir hafta aşkından ölüp , ertesi hafta seni sevmiyorum dedin ... Bunu kaç kere tekrarladın 3 yada 4 ?

Herşeye rağmen;

UOY EVOL I

Bir masal olduk şimdi...

3 Sek Raki:

Ariboku

İnsan içindeki duygular bu kadar güzel anlatılabilirdi . Ellerine sağlık ...

Hero of Darkroom

teşekkür ederim .. keşke gerçek olmasaydı ve bunu yazdığım kadın benim gözümde ne kadar değerli olduğunu anlayabilseydi :|

.

koruma içgüdüsünün en zararsız hali belki de küfür etmek, sövmek, karşındakine bağırmak. derinlere inerse kendine zarar veriyosun, hiç değilse karşındaki sana ne kadar zarar verdiğini anlasın da bi işe yarasın dimi (:

hanz hanz hanz. alaman alkoliğim benim (: