SlideShow

4

Şarap

Bir kadehe dokundu dudakların,
Birde sana,
Bu kadar severek..
Hasret yıllandırdı tadını...
Yetmeyen bir yudumu,
Şimdi yetmeyen şişelerde arıyorum..
Sığabilseydik keşke,
Bir kadehle
İki dudak arasına...
-------------

Traşımı oldum, duşumu aldım; yeni bir güne yeni bir hayat gibi hazırlandım. Ve arınmış kanımı bir kadeh şarapla günahlandırıyorum şimdi.. 
Biz demeyi geçtim , sen diyebileceğim bir sen bile yok hayatımda.. 
Yalnızlık yerine zamir kullanılmıyor , şarap yerine kullanılmadığı gibi.. Burda ki tek zamir benim , gerisiyse bütünleyenlerim.. 


Bir yudum şarap, bir yudum aşk eşittir bir şişe yalnızlık...

4 Sek Raki:

FiRSTe

çok güzeelll

yamesin

Yazilarini cokcok seviyorum..
Ama nasil desem,yorum yapmak istiyorum yapamiyorum:/
Bu cok sinir bozucu bisi:)
Herneyse.okudugumu bil istedim.Cok güzel yaziyosun:)

Hero of Darkroom

firste; tenkk yuu tenk yuu

Hero of Darkroom

rory; :şımarmışkızarmışsuratifadesi: çok teşekkür ediyorum sana roryycim istediğin gibi yorum yaz yazma kafana göre rahat ol (= bende yorum yazma özürlüsüyüm :D