SlideShow

2

Güzel ve Seksi Kasım

Şimdi işe gitmeyecek olsam oturup kafa şişirirdim. Çünkü yazasım gelmiş gibi hissediyorum. Şu güzel ve seksi Kasım ayını bu kadar az yazıyla geçiştirmiş olmanın pişmanlığına bir sonra ki Kasım'a kadar yaşayacağım ; sanırım bu süre 1 seneye tekabül ediyor.
Sırf tekabül kelimesini kullanmak için öyle bok püsür bilgi verdim ..
Sakallarımı kestiydim ; onlar uzayana kadar ben özledim bile .. Şimdi sıra saçlarımda. Bakalım ; münasip bi berber bulabilsem sokucam kafamı ..
Aslında saçımı azıcık uzatasım var ama üşengeçliğim üstümde. Şuan en kontrolsüz döneminden geçiyor ; e Ankaralı da olmadığım için dalgalı saçlarım rüzgara kapılmıyor.
Napıyorum diye sorarsak ; bu ara erasmus partilerine gidiyorum sürekli. Yani almanya out europe in gibimsi bi durum var ortada. Tipik bir erasmus ortamı gibi gözüksede benim için pek problemli. Ağzına sıçtığımın ispanyol piçlerini bir türlü sevemedim. Henüz 2 kez kavganın eşiğinden dönmüş olsakta bi daha ki sefere eşiğinden dönüş pek kolay olmayacak.
İşin kötüsü ispanyol kızlara giden yollar o erkeklerin arasından geçiyor ; şaka lan şaka.. Yani yol ordan geçiyor da biz ordan geçmeyeceğiz. E dünyada ki herşeyin 2 girişi vardır ; yani iki yolu.
Savaşmadan sevişmenin de manası yok  ...
Şimdilik bu kadar ..
Ayrıntıları sonra paylaşır mıyım bilmiyorum.. Keep in touch babe ..

2 Sek Raki:

Lô - Lâ

hey babe, tam gelmistim sitem etmeye bu yine nerede diye .. birde ne goreyim, gozum kor olmasin ben seni izlemiyormusum . nadi blogspot yine felekten bir gece calmis galiba, cunku ben seni stalk ediyordum sinsiden sinsiden ..

babe babe, keep in touch you say, but you aren't trustworthy yourself, no !!

ho ho ..

Hero of Darkroom

babe ; etme sitem... gerçi sitem de gerekli bişey..
bende şimdin farkettim benim son izleyicimin sen olduğunu ..

yea yea; i'm always trustworthyy