SlideShow

0

Ben geldim

Aa harbiden ben geldim. Nasıl oldu bende bilmiyorum ama 2 yıl sonra gecenin bir saatinde melankolik youtube playlisti yaptıktan sonra üçüncü mojitomu alıp blogumun başına geçtim. Karanlıktaki yabancıdan kaçmaya çalışan bir ben olduğu için erteliyorum artık bu buluşmaları. Toplumsal normlara göre sağlıklı olanı öyleymiş.. Evet iyi bir işim ve çok güzel bir sevgilim var. Hayatım Tanrıya şükür çok tıkırında. Şükür veya tatmin modunda mıyım ? Tabiki hayır. Hiro var lan burda; yapraam. Öyle hava basıyorum da, bakma sen bana. İçim dışım iki bile değil. Keşke pi sayısı kadar öngörülebilir olsam; en azından kendim için. O bu değilde acaba yüzyüze görüşürmüyüz lan sizinle. Gerçi eski blog okurları nerdeee; Nikitanın saçımı kesmişliği bile var .

Nasıl kendini beğenmiş
Ağzından küfür eksilmezmiş
Ama güzel gözlüyüm... 

İşte bu definisyon beni define ediyor. Yüzyüzeyken konuşuruz sen ne güzel bi grupsun. Son birkaç aydır gecelerimin melankoli dozajını bu denli arttırabildiğin için size sonsuz sevgilerimi sunuyorum.
Duygularım sessiz moda alınmış sivri sinek modunda. Sizin anlayacağınız ben bir sik anlamıyorum. Bir düğmem falan olsa da kendime gelebilsem; otomatiğe bağlamış parmaklarımın hızını yakalayabilsem. İnsanların klitorisine giden yol benim cehennemime gidiyorsa benim suçum ne.
Bakmayın böyle boş konuştuğuma çünkü boş konuşurum ben; en azından beyaz sayfalarda.

Geldim ve gidiyorum.

30.07.2018 23:15

0 Sek Raki: