SlideShow

5

Kafam güzel lan...

oLM ilk defa sarhosken yaziyorm neyse.. o yüzden kleimelere ve harflerin ayerine aldirmayin neyse...
bugün öyle cok icmesekte yeterince ictik..
gerci utanc verici bi oolay yasadim, ama onu baska bi yaazimda anlatacagim simdi bu yaziya agir kacar.. kafam güzel dünya güzel hayat güzel yinede sen herseyden güelsin diyebilecegmim bi insar.n henüy cikmadi karsima.. cikmmasi m daha ok cikmmamasi m acitir bilmizyorim,.. hepiniz i öptüm tatli rüyalar---


Ayilinca gelen EDIT: Bu yaziyi yazdigimi hatirlamiyorum... Hangover gibi internet üzerinden flashpekler geliyor böhöü...
Okula kacar...

5 Sek Raki:

vєssєℓαм

Kafan Bayaa Güzelmiş Heaa :D

Aman Hiç Bişeyi Dert Etme Her Zaman Zirvede Sen Ol !

Sevgiler..

girl with the red balloon

Gece bende içtim de çakır olabildim anca:D İyi sen bu kadar yazıları göremeyecek kadar sarhoşlaşmışsın (: Yarasın.

vєssєℓαм

Allah Sizi Napmasın Yaa İçmeyin Abi Şu Zıkkımı :D

Hero of Darkroom

vesselam: baya güzelmis gercekten :) dert olmasinda zirvede umrumda degil ..
tamam abi icmeyip siringayla aliriz bundan böle :D
sevgiler ve saygilar (Yeni isminizde yakiyor ortaligi )

girl with the red balloon : tesekkürler efenim sizede yarasin ama cakir en güzel bisey ..
sabahlari gece ne yaptim acaba diye uyanip stres yasamak uyuz bisey :)

Mia Wallace

iyiymiş:D