SlideShow

1

Mi?

Bilmem anlatabildim mi ?
Sustun...
En sevdigin melodi miyle baslamiyormuydu..
En sacma cumleni onunla bitiriyordun...
Sevdin mi ?
Mi-ladimiz doldu mu acaba ?
Ben yorulmadim da sen milerimizi yordun..
Geri donebilirdimde
Yormayacaktin defalarca...
Sev-mi-yor-um sev-mi-yor-um diye..
Sucluluk hissetme simdi,
Mi ?
Ben mi sen mi ?
Biz mi ?
Iki olmaz,
Tektir o.
Simdi git ,
Yada gitsen MI?

1 Sek Raki:

denizkızı

bazen insan sevmiyorum der , çünkü böylelikle aşk'tan hıncını almak ister , onu değil aşkı üzmek ister ...ki o'nu değil aşk'ı kaybeder ..çünkü o'ndan çok vardır ..ama aşk yoktur , tektir ..gelir 'sevmiyom bana ne bana ne sevmiyom ' işte dersen :)))) gider :)) ona görrrreee , adam akıllı sevin uleeeeeeeeen !! :D

aşkın asabını bozmayın zira her an gidebilir ..sıkılabilir,,ben daha güzel bir köle bulurum der ..ve gider aşk ...harem kurar sonra :D

bu kaçınılmazdır ...