SlideShow

4

Gitmeden yaziym..

Persembe günleri pek yogun burada. Toplanti ve eskrim derken saat aksam 10 u buluyor. Birde bugün pek uzun sürdü . O yüzden yorgunluk bastirmadan yazayim dedim.
Buralarda su bile fondiple iciliyor .Varin siz düsünün halimi ..
Ve birde toplantilarda cezalar var . Her yanlis hareketinizde koca bardak birayi fondipleme cezasi aliyorsunuz.
Bu aksam 4 kere aldigimi düsünürsek ve 2 kerede gönüllü oldugumu , sarhos olmaya yakinim ..
O yüzden hepinize simdiden iyi geceler diliyorum. Sayet yazabilirsem gecenin ilerleyen saatlerinde burada olacagim ama pek sanmiyorum ..
Evet özlü bir sözle kapatacagim yine yaziyi.

Koca bir bardaga dolu olsaydin yine son damlada tadardim seni !

4 Sek Raki:

meri ...

söz çok derinmiş ya...neden o lezzeti sona saklıyo ki dedim içimden :) yoksa ben mi yanlış yorumladım diye de ekledim :)
***
bence; bir bardağa dolu olsaydın ; yavaşça yudumlardım ... ağır çekimde ; senin kanımda bir tur dönmeni beklerdim sabırla ...sonra bana vitamin olurdun :) kan yapardın , ellerim ,ayaklarım üşümezdi :)) kışa hazırlanırdık seninle , kendi vücut iklimimde :))

çok acayip salladımm dimi :))

Hero of Darkroom

cok hos sallamissin aslinda : )
ama ben söyle yorumlayarak yazmistim o cümleyi buyrunuz:

koca bir bardaga dolu olsaydi eger , önceleri tanima asamasi olurdu , belkide cözme asamasi,
ve düsünsene ilk yudumda tatsan bi bikma olabilirdi ki zaten ilk yudumda aldigin tat pekte dogru degildir. o yüzden sona sakladim ben : )

denizkızı

yüklediğin anlam iyimişşş :))

Hero of Darkroom

:) tesekkür degisip gelmissin : )