SlideShow

2

Oylesine...

Yuzumu gonlune koysam
Yemin tutsa kalbim
Beni severmiydin...

ICIMI AVUCUNA DOKSEM ,
BENI AZICIK COZER MIYDIN?

Yok olmuyor
Istemekle bitmiyor..
Hicbir yol yarilanmiyor...
Uzadikca uzuyor.
Kal demiyor
soz vermis susuyor
kelimeler dusmuyor
icinde saliniyor.

lari ra ray heyyaa

evet bu sarkiya pek bi takildim bu ara neerden duydum kim ogrendim hatirlamiyorum ama hayatima cok hizli bir giris yapti .
Oyle ki melankolik dakiakalarimi pek bir guzel susluyor..
Sarki: jehan barbur - oylesine


Tek bi cumle soylemek istedi canim

COZ BENI !

2 Sek Raki:

denizkızı

seni çözmelerine izin vermenle başlar hikaye , berker bebek...seni kim bağladıysa önce onun ellerinden kurtulman gerek ...sonra kendini teslim etmen gerek .. ve sonra ; gözlerini kapaman ...açtığında gözlerini ; darmadağın bir sen görürsün ..aynalara bakabilir misin ?

Hero of Darkroom

askolsun ; ben izin verdimde cozmelere yani en azindan oyle bi kisi varsa izinli.. butun baglari kesmis durumdayim eylul sicagi..
aynaya bakabilmek...
hala bakabiliyorum hala guclendiriyor beni...
neden bilmiyorum...
cozulmeli ama coZebilene pek tabii