SlideShow

10

Napsam bilemedim cumartesisi

Yine cumartesi geldi catti. Gecen hafta yakalandigim gribi tam anlamiyla atlatabilmis degilim.
Bazi semptomlari devam etmekte.
Olur o kadar.
Gerci 1 hafta grip mi surermis derseniz cevabim su olur :
Hayat temposuna gore 1 ayda surebilir.

Burda hava masallah hep aksam gibi.
O yuzden oglen 3 e kadar uyudum.
Biraz ders calistikan sonra yine yataktayim.
Haftasonu oldugundan kaldigm yerde tek basimaym sanirim.
Hem guzel hem urkutucu..
Tanidigim insnlar burda yasiyor olsa cok extrem keyfli olurdu bu durum..

Neyse birazdn kendime sicak bir dusla reset atacagim.Sonra dayimlara aksam yemegine.
Daha sonrasi icin planim yok.
Cikarsam tek basima..

Bugun cumartesi oldugundan cikasim var ; eski bir aliskanlik.
Dun gece icmedgimide hesaba katarsak cikmaliyim.
ama benim sagm solum belli olmaz.
zaten bugece kayda deger birsyler yaparsam yarin okursunuz.
iste oyle napsam bilemedim bir cumartesi yasiyorum.
Buralarda oncelikli bir dost/kanka eksgi yasiyorm.

Ve tabi daha bircok eksik..

Hadi bol eglencei br cumartesi diliyorum size.

Fck the rules of days

10 Sek Raki:

Çariçe.

selam olsun schweinsteigerime :D

Hero of Darkroom

Ve as :) ben daha iyi oynuyorum futbo schweindan :ciddiyim: :amakondisyon0:
atla gel cumartesi bugun skldm cok pis

Çariçe.

keşkee :D ayrı dünyaların insanlarıyık hanzingen. tee buralardan tee oralara uğraştırma beni :D

Hero of Darkroom

nolcak ki yea epi tpu 5 saatcik surer maximum..
hem gretell misin caricemisin sana ciklata ve sekerden ev yapcam musluklardanda alkol akcak :p

Çariçe.

hahah bu vaate sen gidersin beni anca el clasico paklar :D ispanya diyoruum ispanyol diyoruum :D

meri ...

berker bebek :)) şehrin gri yüzünü örten saçları şöyle bir yana at bakim, ha şimdi pazar için hazırlık vakti :) ( ııyy hiç de sevmem )

Hero of Darkroom

carice; go home spanish yankee seni .. el classicoda neymis azizim .. futbolsa westham uniteddir. sehirse venediktir. ispanyollar hicbiseyinde yer almiyo dunyanin .. he bi müzikleri var ona okeytoyum : )

merii; simdi o dalgalanmis saclari bir kenara attim , yere bakan melankolik gozleri gozlerime degdi ; korktum .. Icimi bir heyecan sardi , biliyorsun heyecanda korkuyla beraber gelir hep..
Pazar mi , onu cikarsak hayatimizdan : )

Çariçe.

aman pirenses :D olm tek başına casillas ı yeter onların naaber :D

Hero of Darkroom

Pis ispanyol sempatizani seni :p casilassla everelim seni :)

Çariçe.

yeryüzünde kayıtsız şartsız kabul etceğim tek teklif o işte :D