SlideShow

14

O kadin ve bir baska sarki

Yine o kadin cikti karsima ; tesadüfe inananlardansaniz ayni kelimelerde yüzmüyoruz demek ki...
  
Evet iste o kadin ; 
Bir önceki fotografinda pek bi yorumlarda bulundugumuz o meshur kadin... 
Kadindan cok kadin rolünde bir kizi cagristiriyor bana... 
Masumiyeti seviyorum ; unutmamali masumiyet bazen orospu kiliginda bile olabilir.
Görmek, hissetmek ve yazmak...

Ilk önce "La Vie En Rose" lakabi taktigim cok sevdigim insanin bu kadin icin yaptigi yorumu paylasmak istiyorum burada... 
"
Korunası.. ama güçlü..
Sert duruşlu.. ama dişi..
Gururlu.. ama gözü arkada..
Yenileri arıyor ama eskiyi özlüyor..
Sade fona rağmen doğallığa zıt..
...Bir yanı çocuksu, bir yanı kadın..
"

Simdiyse kendi yorumuma geliym ; 
Gözleri öyle ince cizilmis ki ; sanki bütün karanliklari icine hapsetmiste aydinligi ariyor.. 
Ve dudaklarin o sekilsizliginde ki etkileyici kirmizi , arkasina sakladigi hazir olda bekleyen tebessümleri anlatiyor.. 
Oysa o kadar ufak seylere ihtiyaci var ki gülebilmek icin...

Mevsimlerden sonbahar olan bu kadinin birtek sigarasi eksik ; söyle gecmis tüten sigarasi...
Ve beyaz teni öyle bir beyaz ki ;
Ruhu bedeninden daha bas rolde... 


Ve yazinin sarkisi ; aslinda buda büyük bir tesadüf -sadece kelime olarak tesadüf - 
Benyesilecalanelagibicikolataaromalihuysuzbireylülüm'ün tavsiyesiyle az önce hayatima kattigim mükemmel sarkinin adi " Good Friday"  ve paylastigim resimse su baslik altinda paylasilmis cekeni tarafindan :"Black Friday" ... 

Simdi ben bu fotografla aramda mistik bir bag kurmayip ne yapsam diye düsüne dururken ; siz benim paranoyak olduguma karar verebilirsiniz. 
Yada oturup mucizlerein türlü sekilde gelebilecegine inanmaya baslayabilirsiniz... 

Yazinin sarkisi: Cocorosie-Good Friday  ;

14 Sek Raki:

Çariçe.

meyil adresini kontrol edip davetimi kabul etmediğin sürece yazınla ilgili yorum yapmıyciğim hans :D

Hazel

ben daha çok özellikle bu kadını bulabilmek için birşeyler yaptığını düşünmekteyim :P

korunası.. ama güçlü..
Sert duruşlu.. ama dişi..
Gururlu.. ama gözü arkada..
Yenileri arıyor ama eskiyi özlüyor..
Sade fona rağmen doğallığa zıt..
...Bir yanı çocuksu, bir yanı kadın.

çok iyi anlatmış.
sanırım bu kadın/kız herşeyin en uçta olduğu ama çemberin birleştiği yer.Tüm zıtlıklar bir araya geliyor ve nötrleşiyor.Birşey düşünemiyorsun.

Hero of Darkroom

Carice ; meyil adresimi kontrol ettim kabul ettim ahanda tamda simcik ettim .. artik yorum yapabilirsin grety ..

hazel; tesadüf cidden (= yoksa öyle bir amacim yoktu.. nete girdim tak karsima cikti ...

o yorumu yapan bir bayan olunca ; daha iyi anekte edebiliyor sanirim ..

evet cok haklisin-- öyle bir nötrize ki bu insanin düsüncelerini pek bi allak bullak ediyor--

Hazel

kadının daha iyi çözümleyebildiği doğru elbette, çünkü iç yapısını daha iyi biliyor, sadece fiziksel yapısına bağlı kalmıyor yorumları.

ama şimdi bu resim senin ilgini çekip de sen üstüne yazı yazmasaydın
ben bu resme bakar geçerdim.Üstünde yorum yapacak kadar bakmazdım :) çünkü ilgimi çekmezdi, anlatabiliyor muyum ? :)

Hero of Darkroom

gayet anliyorum tabikide .. ama söyle söyliym zaman farki yasiyoruz belki odnandir.. belki baska bir zaman diliminde dikkatini cekerdi.. belkide farkli boyalari seviyoruz..
ama ben bu kadina fiziksel yaklasmadim hic .. herseyde bisey aradimda , dikkatimi cekti bu kadin : )

Nikita Roxie

"
Korunası.. ama güçlü..
Sert duruşlu.. ama dişi..
Gururlu.. ama gözü arkada..
Yenileri arıyor ama eskiyi özlüyor..
Sade fona rağmen doğallığa zıt..
...Bir yanı çocuksu, bir yanı kadın..
"

Fotoğrafdaki bayanı tam anlamıyla tanımlamış arkadas..:) Çok ilgi çekici..

Hazel

evet haklısın... zaman, düşüneleri, ayrıntılara bakış açını , herşeyi değiştiriyor :)

bilmem ki, genelde erkek takımının işi fizikte.

Çariçe.

olm nerden bulacaız o kızı şimdi. sen daha bulunabilir bi hatun üzerine paranoya kur :D

Hero of Darkroom

Nikita; valla sorma blogu arkadasa devredicem :)
bende empati kurma yetenegimi gelistirmeliyim diye özelestiri yapicam yada :)

Hazel ; aslinda zamanda sadece öylesine bi kavram ; bi programci degimiyle tanimlanmis bi degisken laf olsun diye.. Zamandan kastim : ruh hali aslinda ve o ruh haline etkiyen dis etkenler ...
Erkek takiminin isi fizikte mi ..
Önce kimyasina sonra yüz estetigine sonra sesine sonra eline sonra fizigine bakmali diyenlerdenim :)

Carice: bulurum ki hirs yaptirma beni : ) yalniz bana bulmak icin ucundan financial support lazim :D
valla bak bulursam blogda baska fotolarini cekip paylascam :P

Çariçe.

yaa bana öyle alman ineği gibi hatunla gelmiycen ama :D en az üstteki gibi olcak bak :D financial support muş bırahh dersten kitaptan kafamı kaldıramıycam demiyo da :D

Hero of Darkroom

financial support yap bu hatunu bulcam diyorum.. hem inek minek cik cik almanyada inek bile beslemiyolar üzüm üzüme baka baka kararmasin diye; sen hayal et yani :p : )
valla kafami bi gömebilsem kaldirmiycamda ; bende baslama özrü var (=

Çariçe.

başlamak bitirmenin yarısıdır :D

Hero of Darkroom

bitirmek baslamanin kacta kaci peki bak yazarim bunu blogda sonrada sayilari rahat birak diyosun huh :)

Çariçe.

tamam tamam malzeme vermiyorum :D