SlideShow

10

Teknolojik sacma sapan

Duygularimiz kuresel soguma tehlikesi yasiyor ,
Bilincsiz tuketim maymun istahliligi evrimine ilerliyor ..
Nesli tukenenler listesinin basinda ask yerini almis.
Romeo juliete virus yolluyor,
Leyla beklemekten sklms yeni arkadaslar googlluyor..
Google fiil olmus sevmek kufur ...

10 Sek Raki:

Benyeşileçalanelagibiçikolataromalıhuysuzbireylülüm!

bu harika dostum ! içinde kendimi gördüm , aha dibinde :)

bi gün google amcaya sorarsın , eski aşkınıı ergenliğin ilk müjdesini hatırlatır , ona bakmak ..derken ; kendisinden bir mail gelir ..naber nasılsın eylül ... okul günlerimizi hatırladım falan ..! :)

bu ne şimdi ? :) ben de 2 gün önce seni sormuştum google amcaya diyemiyosun kardeşim :)) desen bitersin ! :)

nden google amcaya başvurdum hala bilmiyorum dediğin gibi bişey olabilir :)
ya romeo yok , virüsüne bile kurban :D :D :))
ya da bir leyla doğmadı içimde , arkadaş googllamaya tenezzül dahi etmeyen :)

***

aşk son nefesini vermek üzere ...
bak şimdi duygulandım .hüzün yerleşti üstüme ...
oysa ; ne güzel umutlarla başlar insan içindeki aşkı googllamadan...

Nikita Roxie
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Nikita Roxie

Mimledim seni,ona göre haa..! Bak bir.:)

Çariçe.

çohoş olmuş :D her dizesiylen :D

Hero of Darkroom

eylül ; kendini mi gördün , hic sasirmadim aslinda ; seni cilgin : )

eski ask , eski heyecan ben en cok heyecan kismina takiliyorum heralde amacsizligin icinde amac .. bunu seviyorum.
Bence googlladigini söylemeliydin ona yoksa mail kullanmaz millet kolay kolay. Mail memleketimde gercekten özel bi durum.. Ben sahsen is icin mail atarim yada baska bi iletisim yolu bulamazsam mail atarim. Yani maile pek sira gelmez. Eskilerde mail atmistim bir eski askima ; sebebi baska iletisim araci bulamamistim : )
Yani sen ona göre düsün tasin ; sana bi adim atilmis googlladigini sölememissin ayip :P :)

romeo da kimmis dedirtcem hayat gayem bu :D
Hem bosver leylayi...
Hüzünlenme simdi ask ölüyo ama dogacak apak :)
Saygilar dostum

Hero of Darkroom

Nikita Roxie; Baktim ve yine her mimde oldugu gibi cok duygulandim , sana sonsuz tesekkurler ama üzülüyorum ben mimleyemiyorum diye... Bir bilgisayara kavusunca cok pis mimliycem seni : )

Hero of Darkroom

Cariceeee; Cohh tesekkürler ne desem bilemedim simdi.:mahcupamabirazdaafacankirmizisuratifadesi:

ırmak
Bu yorum yazar tarafından silindi.
ırmak

gelişmekte olan bir ülke olmamıza karşın teknolojinin tüm faydasız kısmıyla yakından ilgilenip , çok faydalı şeyleri öldürmekle vakit geçiriyoruz :) aşk ölmüş peh ! kimin umrunda ..zaten romeo yok , leyla'nın ise adı çıkmış :)))
kaşar diyolar artık ona :D

neyse ya :D

Benyeşileçalanelagibiçikolataromalıhuysuzbireylülüm!

dostum doğacak yeni aşklara bak diyosunda , ben kısır çıktım olumm, haberin var mı :D :D :D

tabi nerden bileceksin ..tamam tamam üzülme .. :)) Allah'tan ümit kesilmez zira mucizelere inanırım :)))