SlideShow

2

Yeni Gun...

A new day has come sarkisi geldi aklima ; neyse dinlerim birazdan..

Gozlerimi yorgun ve soguk bir almanya oglenine actim. Bu haftayida zahiyatlar arasina eklemeliyim.


Bugun 10 Kasim, ATAM RAHAT UYU !

Soyleyecek fazla soz bulamadim.En iyisi boylesi.

----

He gene benim yan odada ki yavsak acti bangir bangir muzigi. sabah 6 ya kadar bagiristilar simdide muzik.
hele dur almancayi bi sokiym , kazikli voyvodaya oturtucam elemani.
adam kari ve parti manyagi.
direk hepsii benim modunda :kil oldum ulen :
kulaklarini cekicemde10 santim kolum uzanmiyor .

karnim epey ac , kahvaltilik pek biseyimde kalmadi..

nerde o elinde kahvalti tepsisi beyaz gomlekli sevgili?

:cokistedimolmamis:

2 Sek Raki:

aşkolsuN :)

haaha :) o sevgilinin altında bişey de yokur şimdi :=) çok film izlemişsin evlat ! :) izleyince hayallerini dizginleyemiyorsun ...sevgili kahvaltı hazırlasa filan iyi olurdu evet , ama hayat bi gün gülecek ya O'nla ya da O'nsuz ..ama gülecek ..:)) ya kahkaha ya da hafif bir tebessüm ..ama bir gün sana dönecek :D

Hero of Darkroom

yok yahu altinda mayomsu ic camasiri var. saclari ask kokuyor , beeyaz gomlekte safligi sembolize ediyor cok masumane bi istek yani :p
dogru tespit yatip kalkip film seyrediyodum ; birde yasiyorum harbiden :d

hayat zaten bi tarafiyla guluyo :) donsun mu bilmem