SlideShow

10

Zamana bolmek

omrumuze girip oturdu kis...
bir gul idim derilmemis
daha gun yuzu gormemis
orselenip kirilmamis
ne bu surgun
ne bu gidis
ey memleket
sevdali dus

gecmistn gelecege sarkisndan ufak bi parca.
hatirla dizisinin muzigiydi. oyle dizi pek kolay kolay cekilmez birdaha memlektimde.

dizi diyorumda dizileri ne kadar izlemesemde araara denk geliyorsunz. bundandir ki diziler bana sarkilar gibi zaman yolculugu yaptirirlar.
yili unutursunda su dizi vardi dersin.

mesela ben aski en cok dawsons creek dizsi zamani arardim.

katie holmestan hergecen gun daha cok etkilenirken; asil ruh mimiklerdeymis dedim.

ve sonra ilk askimi mimikler uzerinden yasadim..
kizaran bir yanak hicbiseyi gizleyemez.

he o donemin kesin tarihleride soyle duman herseyi yak sarkisi zamani ve denizarcak eyvallah arasi..

benim hayatimda su sarkidn baslar :
yeni turku -telli telli
bambaska olabilirdi...

10 Sek Raki:

denizkızı

duman dedin ya 'duman' oldum ..uçuyorum şimdi !
***


bu şarkıda benimle başlar :http://www.youtube.com/watch?v=YgLM3uTkhWg

Hero of Darkroom

eylulll simdi cok merak ettim sarkiyi ;
sarkinn adini soylermisin pcim yok benim cepten giriyorum copy pastim yok :(

ucmak guzel tarihin tozlu bulutlarinda ucalim ...

.

kızaran bi yanak hiçbi şeyi gizleyemez demişin ya, vaay anneeğm dedim orda. yazının kalbi orda atıyo bak.

denizkızı

Vedat Sakman& Leman Sam (Herneyse)


Ve ben artık seninle yapamıyorum,birtanem
Elimde değil,istesemde,istesemde,yapamıyorum
Ve seni aramak gelmiyor içimden
Eskisi gibi değil
Seninle ben,seninile ben ne yazık olamıyorum

İnanamıyorum bu hale nasıl düştük bilemiyorum
Sende mi,bende mi,herneyse
Her kimdeyse,
Neyse bilemiyorum

Ve sana dokunmak gelmiyor içimden
Aşk sözlerin batıyor
Sarılsanda,yalvarsanda,
Seni duyamıyorum

Yeter artık ben seni sevemiyorum,birtanem
Bırak beni,anlasan,anlasana,
Seni istemiyorum
Olur olmaz nedenler,her yerde izlenmeler
Böyle şeylerden yoruldum
Ne yazık ki,ne yazık ki birtanem,boğuluyorum

Hero of Darkroom

Caricee ; aslinda daha spesifik seyler vardida kizaran yanak cikti aradan :) nabzi oraya koyduk diyorsun begendiysen ne mutlu ..
ich freue mich :d

Hero of Darkroom

Eylull ; sozleri supermis , leman sama baiyilirim zaten hemen acip dinliyorum...
bunca zamandir bu sarkiyi bilmememi uzuliym yoksa simdi sayende ogrendigime mi seviniym bilemedim :)

teskrler eylul sicagi

Penny Lane

http://fizy.com/#s/1ls6ss

Hero of Darkroom

Girl with the red balloon ; rica etsem sarki ismini alabilirmiyim linklere ulasamiyorum da :)

Penny Lane

Jay Jay Johanson-She doesn't live here anymore bu linkteki. Benim yazımdaki şarkı da
Jay jay Johanson-She's mine but I'm not hers :)

Hero of Darkroom

Cok cok tesekkur ikisinide birazdan dinleyecegim :)